keskiviikko 21. elokuuta 2013

Lyhyt tehokas työviikko



Hooopsan, mun työviikkoa riittiki ihan sen parin tunnin verran mitä tänään olin töissä. Ja lääkärin kautta loppuviikokskin sairastamaan takasin kotiin. Maanantain (huono) työterveyslääkäri ronkki jollain putsaustikulla maanantaina mun toista korvaa jotta sais vähän vaikkua pois. Ei kyllä ainakaan paremmalle tuntunu sen jälkeen. Päinvastoin viime päivät tuntunu etten oikeen kuule niin hyvin ja särkenykki edelleen aina välillä koska lääkäri ei puheista huolimatta huuhteluun lähettäny, ja jäin sillon miettimään oisko mun sit ite käydä lähettämässä itteni korvahuuhteluun, niin kun lääkäri ääneen tokas et semmosen vois tehä vaikka samantien. Enää en oo niin kiihdyksissä maanantain lääkäristä, koska se on jo mennyttä, mutta sen voin sanoa en ollu alkuunkaan tyytyväinen käyntiin! Tän päivän lääkäri oli toista maata, otti vaivani tosissaan, ja nyt täällä ollaan sit loppuviikkokin sairaslomalla! Oon huono sairastelija, ja tunnen syyllisyyttä jos joutuu olemaan pidempään pois töistä sairastelun takia, mutta mieluummin kerralla kuntoon kun pitkittynyttä puolikuntosuutta. Nyt vaan asiakkaat jää paitsi mun käheästä raspikurkku-äänestä, sääli..... ;) 

Keskipäivä meni siis hoitajalla ja lääkärillä sekä apteekkissa juosten, mutta nyt oon sairasteluvaihteen päässy pistämään taas päälle, mukavaa miten aurinko taas lämpimästi paistaa, voi levätä partsilla. Zaraki päätti vallata samantien mun lattialle tipahtaneen tyynyn, jaaha. Luen makoilen aurinkotuolissa sitten ilman tyynyä! 

Urheilua tää ikävästi rajottaa, eilen olis alkanu taas syksyn tanssitunnit ja muutenki haluisin taas käynnistää syksyn säännölliset lenkkeilyt! Toivottavasti ens viikolla onnistuu, toistaseksi saan tyytyä hiiiiiitaisiin lyhyihin lenkkeihin Zaran kanssa, ei niissäkään tietty valittamista, kiva päästä syyn kanssa vähän ulos sisätiloista vaikka muuten pitääkin ottaa nyt tosi rauhassa! 

Nyt kutsuu lounasaika, huuuuh mikä nälkä! 

:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti