maanantai 11. helmikuuta 2013

väsynyt tyttö

 
 
 

 
 

 
 
(Kuvat Lindex online shop)

 
 
Ostin viime viikolla Lindexistä parit housut, ja sain Ystävänpäivä-alennus kupongin! Harvemmin harrastan nettiostoksia, mut nyt ois ihan oikein syyki semmoseen syntiin. Jos ottaa toimituksen lähimpään liikkeeseen, ei tarvii mitää toimituskulujakaan maksaa, jess!
Ongelmahan tässä silti on, ko siellä ois liikaa kaikkea ihanaa! Mut yllä nyt top 3n kärki, mikä on teidän suosikki? :) onneks toi on 28.2. asti voimassa, nii saa rauhassa miettiä.
ps. hirveän monellehan ei taida olla hirveän epäselvää kuinka paljon rakastan vaatteissa raitaa ;)
 
Päivä on menny maanantaiks ihan mukavasti, meil oli katan kaa kuumat pikadeitit mun lounastauolla. Erittäin pikaiset reilun 5minuutin sellaiset, mut osattiin taidokkaasti ottaa aika tehokkaaseen käyttöön ja päivittää päälimäiset kuulumiset :)
Illemmalla hikoilin tanssitunnilla, ja se meniki kans varsin mukavasti, vaikee sarja oikeen sytytti mut ja pisti yrittään parhaansa, ja iha hyvin siel tunnilla si loistinki ;)
Liikunnasta tulee mahtava fiilis usein just sillo ko kunnol tulee hiki pintaan ja tuntee oikeest tehneensä jotain, ja nyt oon saanu viikon puolkuntoisuuden jälkeen taas jo eilen ja tänään ns. normaalitahdilla liikkua ja urheilla ja olo on maaaahtava! Kiitos kuuluu mikan lahjottamalle nenäsuihkeelle, jonka pitäis lievittää painetta poskionteloissa ja rauhottaa nuhaa, ja lupaukset on ehdottomasti täyttyny, neljän päivän käytön jälkeen oon taas ko eri ihminen :)
 
Puolen tunnin päästä alkaa mun joka maanantainen rentoutumishetki, ko alkaa ruotsin huippumalli haussa. Oon sitä seuraillu täs ny pari tuotantokautta, kun mulla on toi ruotsin kanavapaketti, niin pystyy seuraileen kans ruotsalaisii ohjelmia. On myönnettävä, etten ihan hirveesti oo jaksanu suomen huippumalli kisoja koskaan seurata, niist mun mielestä puuttuu se joku, mikä löytyy mm. amerikan ja ruotsin huippumalli hausta, enpä muiden maiden kyseistä ohjelmaa ookkaan kunnolla seurannu!
 
hejdå !
 


4 kommenttia:

  1. Mun suosikki noista paidoista on nr1 :) t:jessi

    VastaaPoista
  2. Mun suosikki kolmonen! Muutki sööttejä, mut en oo sulla peplumii viel nähny, ni siinki lisäsyy! t.essi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluisin kyl paljon ton mallisen paidan kans, must ne on kivoja! Mut oon kans jollain tapaa hullun rakastunu toho keskimmäiseen paitaan valkosena, ko kävin lindexis sovittaan noit kaikkii kolmee ;)

      Poista