maanantai 4. helmikuuta 2013

maanantai

 
Eipä viikko alkanukkaan ihan niin pirteissä tunnelmissa, mitä eilen illalla viel kuvittelin! Viime yönä oli tosi flunssanen olo, tukkonen ja kurkkukipunen, yöhh.. :(
Töihin kuitenki tänään jaksoin raahautua, ja selvisin suht kiitettävästi päivän läpi, mut siihen mun jonkin asteinen pirteys loppukin, ja tanssin jätin välistä. Tuskin ois sieltä saanu parannusruisketta tähän oloon, lepo on uskoakseni kuitenki oikeampi ratkaisu. haha.
 
Vaikka enpä pahemmin ihmettelekkään, että on vähän välii tämmönen olo! Ihmiset on kieltämättä aika uskomattomia käydessään asioimassa paikoissa (kuten mun työpaikassa), missä on paljon muitakin ihmisiä. Yskitään ja aivastellaan usein toisen nenän edessä, mitään peittelemättä. Nautinto mulle <3
 
Iltapalaks tein pannukakkua, ja siihen päälle punaviinimarjoja pakkasesta ja sokeria peittämään marjojen suurin happamuus. Love it !
Sen rinnalla on menny useempi kuppi kuumaa mehua, orastavan kurkkukivun helpotukseks.
Toivon todella että huomenna ois taas parempi olo!
 
 
 
Ps. kasvattaja on päivittäny kotisivuilleen, että pentuja ois odotettavissa molemmille nartuille! Niiden pitäis helmikuun loppupuolella ruveta syntymään, eli toisin sanoen saattaa ruveta tapahtumaan jo reilun 2,5 viikon päästä! Alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, että jos nyt tuuri käy, niin n. kuukauden sisällä mulla saattaa olla jo tieto mimmonen mun tuleva pentu on!! :) :) Siel on näiden lisäks vielä kolmaskin narttu, jolle toivotaan pentuja maaliskuun puolella, eli nyt vaikuttaa erittäin lupaavalle!
 
Lopuks vähän musiikkia illan kuluksi, tää on hyvä! heippaaa!
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti