tiistai 3. syyskuuta 2013

jaa-a....



1. Eilinen Ikea-käynti alkoi tottakai ruokailulla, herkullisia katkarapuleipiä! 2. Aika hienon näkönen taivas, ei yltäny ukkonen ihan meijän luo! 3. Eilisen asu: Jakku ja kukallinen toppi H&M, farkut Blanco (espanjasta), laukku Mango, kengät H&M
4. Tämän päivän minä: Jakku H&M, paita Zara, loput samat kuin eilen :)

Alkuviikko on alkanut vastoinkäymisiä täynnä! Töissä tekniikka pistää vastaan vähän väliä enkä saa kunnolla kaikkia töitä tehtyä. Eilen oli mahtavaa laatuaikaa äidin kanssa Ikeassa, rentouttavaa saada vaan haahuilla Ikeassa ja hypistellä kaikkea ihanaa. Ihan kivoja juttuja tarttukin mukaan, kaikkea pientä. Mutta oli myös isompi ostos joka oli ostoslistalla. Oon turhautunu vaatekaappini järjestykseen, tai oikeammin epäjärjestykseen. Ja oon kuumeisesti koittanu miettiä jotain hyvää ratkaisua vaatekaappeihin, jotka on syviä ja hyllyjen välit suhteellisen isoja. Helposti hyllyjen takaosa jää täysin käyttämättä, koska muuten joutuu etuosan vaatteet nappaamaan tieltä pois kun haluaa päästä takaosan vaatteisiin kiinni. Ostin siis metallisen kehikon ja metalliset korit, jotka oli tarkotus päätyä vaatekaappiini. Riemuissani eilen illalla laittelin paitoja, toppeja ym. metallikoreihin ja mietin kuinka mahtavan paljon mahtuu vaatetta yhteen koriin ja kuinka helposti pääsen myös takaosan vaatteisiin käsiksi! No, väsyneenä mutta innoissani lopulta iltamyöhään olin siinä misteessä että korit oli täynnä ja oli aika nostaa koko kokonaisuus vaatekaappiin. Nopeasti muuttu into väsyneeksi pettymyksen itkuksi kun sain todeta tapahtuneen arviointivirheen. Kehikko sekä korit on syvyyssuunnassa 2cm liian isot! Kaapin ovi ei siis mene kunnolla kiinni...
voi itku.



Huomenna reissaan siis noiden ostosten kanssa takaisin Ikeaan ja toivon että ottavat nuo vastaan vaikkeivat ole enää alkuperäsessä pakkauksessaan. Turhauttavaa, oon taas lähtöpisteessä ja saan uudestaan ruveta selaamaan erilaisia ratkaisua vaatekaapin järjestykseen saamiseksi.. Onneks ylläolevat ostokset oli hyviä!

Tänään olin totaallisen loppu töistä kotiin päästyä ja jo täysin kyllästyny tähän viikkoon, vaikka on vasta tiistai! No eihän tästä ole kun yksi suunta, kerta pohjalla jo ollaan, ja alotin itteni piristämisen sytyttämällä kynttilöitä ympäriinsä tänne, aika viihtyisää ;)


Oon myös saanu mun ihka ensimmäisen koulutehtävän saatettua alulle, koulu alkaa lauantaina, ja ensimmäinen kotitehtävä tuli postin kautta reilu viikko sitten! Stressi senkin suhteen siis vähän helpottanu, samoin sain aikatauluni huomiselle muutettua niin että huominenkin on vapaa koulutehtävälle, huh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti