torstai 27. helmikuuta 2014

matikkanörtti

Tuulettaisitteko, jos saisitte uusintatentissä muutettua hylätyn arvosanan parhaaksi mahdolliseksi 5:ksi ?! Uskomatonta, itse menin sitten matikan uusinnassa tekemään näin, tänään sain jo tuloksen. Koko koulu- ja opiskeluhistorian ajalla täydet kympit / vitoset on muutenki ollu erittäin harvassa, ei voi kun sanoa kyllä kannatti paahtaa puoltoista viikkoa melkeen kaikki illat töiden jälkeen yömyöhään matikan laskujen parissa. Huhhuuuh. 


No, tästä tän päiväsestä uusinnasta ei ole kovin varmat fiilikset. Saa nähdä tuleeko tää päättymään tilanteeseen Pauliina 0 vs. kirjanpito 2 ... En vielä heitä veistä nurkkaan (Essin käskystä), mutta tähän uusintaan en oikein osaa kommentoida paljoa. Joko olen tietämättäni osannu yllättävän paljon, oon osannu tuurilla yllättävän paljon, tai oon ollu totaallinen luuseri taas.. Toivottavasti tulos tulis pian! 

Menin tentin jälkeen pyörimään selloon, päätin että tänä iltana en mieti sekuntiakaan koulua vaan koitan ottaa väli-illan akkujen lataamiseen. Ens viikolla on taas 3 tenttiä ja tehtävän palautuksia, tämmösinä aikoina on uskomattoman vaikeeta ehtiä valmistautumaan tarpeeksi, kun suuri osa päivästä menee jo töissä. Kukaan ei kuitenkaan ole supernainen/mies, joten myöskään pieni minä en jaksa jos en välillä saa vähän omaa aikaa ja kunnon yöunia! Menin ja repäsin jopa syömään vähän roskaruokaa sellossa ;) ihan vaan sen kunniaksi että oon melkein supernainen kun näin hyvin oon jaksanu! 
Läpäisin myös itsehillintäosion, enkä ostanu itelleni mitään, vain äidille synttärilahjan! Kuitenki kaupoissa alkaa olemaan niin ihania kevätvärejä ja kevätjuttuja, että pelkkä niiden hypistely jo riitti tällä kertaa. Lindexissä oli erittäin kesän henkeä huokuvat aurinkolasit, ja tän kevään villitys on itelleni valkoset converset, PAKKO saada! Kun nuo kahdet muun väriset ei enää riitä.. ;) toivottavasti teneriffalta löytyis vähän kivempaan hintaan! 



puss. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti