keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

flunssaa


Tärkeimmät ensin, Barcelona voitti eilen mahtavasti 4-0 ja varmisti jatkopaikan ;) mestaruus odottaa selkeesti!

Huh mikä olo mua aamulla oli vastassa, mutta reippaasti vaan päätin silti lähteä töihin. Ähh, ei vielä pieni nuha mua kaada sängyn pohjalle! Löysin aamulla myös todellisen aarteen yöpöydän laatikosta, otrivin mentholia!!! Oon viimeset puol vuotta ollu ihan varma ettei mulla oo asunnossa yhtä ainotta nenäsumutetta. No, onneks löysin sen just tänään =)
 
 
 
Mut ei otrivinkaan pystyny tekemään ihmeitä ja työpäivästä tuli silti aika tuskanen, puolet päivästä jaksoin mut sit tajusin lähteä kotiin lepäämään.
Loppupäivän oon siis ensin syöny hyvin, lämmintä tomaattikeittoa johon vähä feta-juustopaloja päälle (tosi hyvää tomaattikeittoa tulee esimerkiksi tällä ohjeella: http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/117720-tomaattikeitto-ja-kurkkuhoysto , halpaa, helppoa ja hyvää) ja töistä lähtiessä kävin hakemassa Kaisan Cafésta iiiiison korvapuustin. Kaikkea en kyl kerralla jaksanu syödä. ;)
Viihdyttämispuolen tänään on hoitanu Frendit ja Nukkumatti. Ihan hyvin hoitivatkin hommansa, ensin naurua jonka kautta yhtäkkiä nukahdin kesken kaiken telkkarin ääreen!
Kohta mika tulee tänne, oon vähä uneliasta seuraa mahdollisesti, mut ihana silti saada seuraa <3
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti