keskiviikko 30. tammikuuta 2013

lumipyryä ja leipäjuustoa

 
 
 
Koska ulkona on taas villi talvisää, koska oon aamulla ollu tosi mestari painamaan torkkua, ja koska työpäivä oli varsin kiireinen ja työntäyteisen väsyttävä, oon illan viettäny aika lailla tekemättä mitään hirveän kehittävää. Oon herkutellu leipäjuustoa kynttilän valossa, ja katellu telkkaria, sitä ennen mika oli vielä myös mun laiskotteluseurana, mut nyt on jo tuol nukkumassa, ko tuli yökyläilemään <3
 
Aamulla on testin paikka, kun käyn itseäni vastaan, ja ripottelen 3 eri herätyskelloa (uus ja vanha kännykkä + normaali herätyskello) pitkin asuntoa! Oon niin turhautunu miks oon niin mestari painamaan torkkua aamuisin! Pitää vaan asettaa kellot niin juonikkaasti soimaan, etten kerkeä enää nukkua niitä sammutellessa ;) Vallan hyvin voisin myös vaihtoehtosesti painua talviunille, kunnes kevät koittaa...!
 
xoxo
 

2 kommenttia:

  1. voi unikekoa!! Onnistuko strategia? ;)

    VastaaPoista
  2. ONNISTUI!! :D Heräsin ihan ekalla kellon soitolla jo, voii millon tämmöstä viimeks tapahtunukkaan!

    VastaaPoista