tiistai 30. heinäkuuta 2013

kiireiset päivät tuo vielä nopeammin loman tänne


Mikä kyläilijöiden tulva viimeisen neljän päivän sisällä täällä on ollukkaan! Täällä on juossu koiravieraita, ihmisvieraita katsomassa koiraa, ihmisvieraita katsomassa mua...Tutuille tiedoksi, tällä viikolla aijon todella ottaa myös omaa aikaa! ;)

Viikonloppuun mahtu kyllä monta ihanaa hetkeä, joka oli täysin kiitos yllälueteltujen kyläilijöiden!
Viikonloppu alko odotetulla hetkellä Marian tuodessa mun iPadin kotiinkuljetuksella. Varmaan myös ootte jääny jännityksellä miettimään, että sainko myös rästissä olleet synttärilahjat? KYLLÄ! Ihanat, niin mun näköset korvakorut ja niihin sopivan käsikorun, sekä ihanasti mun kesäisiä auringonottohetkiä ajatellen kiemurapillejä ja jääpalamuotteja. Oikein hienoja lahjoja siis :)
Vastavuoroisesti olin järkänny meille vähän jädeä, ja sen herkuttelun lomassa jutellen ilta kiisikin erittäin mukavasti!

Lauantaina kummitädin perhe tuli viimein tupareiden merkeissä tänne, hävettää miten oon onnistunu kuluttamaan kolme vuotta ennen kun oon saanu heidät tänne kutsuttua!
No, parempi myöhään kun ei milloinkaan, oli oikein mukava kyläily, ja vauhtia riitti. 5 ja 11 vuotiaat pojat sekä 2 n. 5kk ikästä koiraa ... voitte päätellä loput ;)


Ja jottei koiravieraat kesken loppuisi, niin Jessi ja koirat tuli illalla viettämään tänne iltaa! Ensin hidastahtinen lenkki koirien kanssa, sen jälkeen herkkusalaattia, patonkia, viiniä ja nam-jälkkäriä ;)
Todella mahtavan onnistunu ilta, kesäillan viettoa parhaimmillaan!
Istuttiin partsilla, kynttilöitä paloi siellä täällä lyhdyissä ja tuikuissa pitkin partsia, taustamusiikkia, hauskoja juttuja, hyvää ruokaa =)
Meillä kuulkaa oli todella tunnelmaa siellä, varsinkin illan ruvetessa hämärtämään!
Jessin ja koirien lähdettyä otin vielä hetken omaa aikaa, jatkoin kesäyötä partsilla lopun viinin, ipadin ja pokkarin kera. Ah tottakai! Unohtamatta Zaraa, joka pienellä kerällä nukku mun jaloissa tyynyn päällä <3





Eilen oli sunnuntai = lepopäivä. Ah ihanuutta, kirmasin innolla aurinkotuoliin kun tiesi että ei olisi kiire mihinkään!

Illemmalla Mika lähti vielä iltauittamaan mua (= ei voinu vielä ite tatuoinnin takia uida), ei sitä vettä ihan lämpimäksikään ehkä voinu sanoa, mutta kyllä silti siellä ihan ui ;)


Tänään kestiminen jatkui, äidin työkaveri perheineen tuli katsomaan Zaraa, ja kokeilemaan olisiko perheen isän pieni koira-allergia esteenä oman Kleinspitzin hankinnalle. 
2 alle kouluikäistä lasta ja koiranpentu, joka on kerännyt energiaa talteen koko työpäivän ajan yksin ollessaan oli taattu takuu vauhdikkaalle kyläilylle taas.. ;)
Varsinkin perheen pienin, 4 vuotias tyttö oli mainio! Pikkulasten jutut on niin mahtavia! ^^

Nyt kutsuu sänky, näppäimien päälle nukahtaminen ei nimittäin kovasti houkuttele...!
KOLME PÄIVÄÄ!
sitten..
LOMA is here!

:)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti