perjantai 26. heinäkuuta 2013

God Morgon!




Kesä on palannut, todella! Eilen illalla kerätyt kukat kylpi ihanasti aamu-auringossa, kun unisena kävelin aamulla keittiön puolelle. Kesän lämmön sai myös tuntea taas viedässä koiraa aamuseiskan aikoihin ulos, tarkeni taas hyvin shortseilla ja ohuella paidalla, jee!

Tänään on kivakiva perjantai, töiden jälkeen äidin kanssa kaupoille, oon saanu viimein aikaseks kutsua mun kummitädin perheineen tuparien merkeissä luokseni (nii-i, hyvä oli viimein saada tääkin toteutettua kun oon asunu jo vähä alle 3 vuotta tuolla...) ja myös Zaraa on aateltu huomista ajatellen! Nimittäin serkun perhe on myös hankkinu kesän alussa Kettuterrierin pennun, toivottavasti pikkukaverit tulee huomenna hyvin juttuun.
Päivän paras hetki on illalla, kun Maria tulee kyläilemään, mun uus iPad mukanaan!! ;) Äskeisen lauseen voi kyllä aika räikeesti tulkita niin, että pelkkä iPad mielessä ootan Marian kyläilyä. Mutta ei hätää, ootan yhtä innolla saada myös Maria mun illanviettoseuraksi. <3 Toivon myös saavani vähän takautuvasti synttärilahjojani VIIMEIN, toivo ainakin elää kuulemma että ne tulis myös Marian mukana. Hahahah. Ootan samalla innolla kuin pikkulapsi :D

Nauttikaa auringosta ja lämmöstä, ihanaa perjantai-päivää!! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti