keskiviikko 13. elokuuta 2014

kääntyminen aamuvirkuksi

Paita: Primark / Housut: H&M / Ballerinat: Ellos / Kello: Daniel Wellington
 
En ole aamuihminen, ja oon ruvennu miettimään että pystyisinkö kuitenkin olemaan. Voiko aamuihmiseksi ryhtyä?
Oon nyt päättäny ruveta herättämään itseni ekstra-aikaisin arkiaamuina, ei siis niin että mitoitan aamuni minuuttiaikatauluun. Tällainen aikataulutushan ei nimittäin salli yhtäkään takapakkia, muuten homma on jo tuhoon tuomittu.
Ja nyt huomaan että eihän tämä nyt ole ihan niin vaikeaa! Välillä on tottakai niitä vaikeitakin aamuja, mutta hitsit miten kiva on saada viettää rauhallinen aamu! Oon melkeinpä jäämässä koukkuun tähän, ja tulee enemmänkin iltaisin fiilis että nyt jo nukkumaan että saan sitten aamulla taas ottaa rauhassa. Onko siis ikuinen yökyöpeli viimein kääntymässä aamuvirkuksi..? ;)
 
Joka tapauksessa, tältä näytän tänään! Olen ihan rakastunut hm:n alerekistä löytyneisiin housuihin, siistit ja töihin soveltuvat mutta samalla ihanan rennot ja kevyet! Paita yhtälailla oli kyllä huippulöytö Lontoosta, sitä oon käyttäny ahkerasti nyt kesällä.
Ihanaa päivää kaikille!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti