torstai 10. heinäkuuta 2014

Lomailua parhaimmillaan

Kiireinen lomalainen vauhdissa! Huvittavaa ajatella että oon viimesen n. 2 viikon aikana ollu vaan 3 yötä kotona. Nyt kun viimein on taas aikaa elää, niin oon todellaki ottanu siitä kaiken irti. Ja apua miten mahtavat säät taas ollu, eilen rantauduttiin takasin kotiin mökiltä, jossa vietettiin koko alkuviikko. Tullu siis aikalailla vietettyä päivät vaan bikineissä ja hypättyä vähän väliä mereen vilvoittelemaan. Ei oo kyllä mitään rakkaampaa paikkaa kun meidän mökki :)  
 

Mökkeilyä oon harrastanu vähän enemmänkin, kun viime viikonloppu meni tyttöjen kanssa Bromarfissa mökkeillessä. Yhtä lailla säät helli sielläkin,  huippukokkien elkein tehtiin tosi hyviä grilliherkkuja (olin meistä se MIES joka sytytti grillin tulille) ja nautittiin kauniista luonnosta ja merestä mitä mökin ympäristössä oli. 
Kuvia kesäloman varrelta tipputtelen tänne tässä myöhemmin, kun saan hetken siunattua tästä lomamenosta kuvien koneelle siirtoon. Pikkuhiljaa se on pakko tehdä, sillä kameran muistikortti on ihan täynnä ;) 

Mietin tässä just eilen mökiltä kotiin ajellessa, että hitsit miten tää pitempi lomapätkä alkaa olemaan lähestymässä loppuaan. Mutta samalla tuli fiilis että onhan tässä jo lomailtukkin, ja tuntu ihan kivallekkin ajatukselle mennä ens viikolla takasin töihin, ja nähä kaikki mahtavat työkaverit taas! Yksi syy tälle kepeälle asenteelle töihin paluuta kohtaan voi kyllä myös piillä siinä, että ensi viikon jälkeen oon vielä yhden viikon lomalla. Kevyt paluu takaisin arkeen on parasta! Mukavaa loppuviikkoa kaikille lomailijoille ja työläisille tasapuolisesti! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti